Hemmablind



Som jag har skrivit förrut är jag fruktansvärt trött på vårat kök, eller inte köket i sej utan hur grejer står och är i köket.. och jag får inte till dä något bra..
åå detta har retat mej i ett par dagar så jag tog tag i saken och bad Vicki komma hit.
Hon ä ju min kusin och shabbyian ändå ut i fingerspetsarna, perfekt !!!

Så innan Vicki o Monica kom rev jag bort alla sakerna på bägge köksbänkerna...
ja, minimalistiskt ä inte min stil...



Så här såg bänken ut innan



o så här ser det ut nu.. Mycket bättre och mera iordning, luftigt och lantligt.. =)





Här kommer det efterlängtade äggkorgen stå !!



och i andra hörnet ytterligare ett arrangemang..
o några veckor ska det påskpyntas där  =)



Även hyllan om köksbordet fick sej omgång.. o många erikshjälpen fynd fick nu en plats bla silverfaten.
Saker bytte plats och ändrades om till det bättre



I Skokartongens hjärta ligger min kärlek på hög, jeanne darc living =)



Det ä tur att man har någon som kan hjälpa en när man blir hemmablind för det blir man !!
Och jag är mycket nöjd med köket nu !!
Vad tycker ni ??

Förresten, kolla in Vickis blogg
http://wiwwis-omalltochingenting.blogspot.com/

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

jättemysigt kök Anna, tänk om alla hade en kusin Vicki =) kram

2011-04-03 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0