JAA !



Då var det äntligen onsdag kväll och jag ligger denna kvällen oxså i soffan.. men mest p.ga att jag är trött i benen efter 45 minuters powerwalk, tänkte på allt och alla som retat mej idag och då gick benen av sig själv ;)
Gött o få ut lite aggressioner o sen närmar sej måndagen med stormsteg.
Dagens höjdpunk var ändå när jag o ylva stormade in på Stadium på baddräktsjakt o ja kom ut med en svart baddräkt i två storlekar mindre än vad jag brukar ha.. prövade även en tröja i storlek 42 o den passade... ja, det tar sej allt !!
Så imorrn ska baddräkten invägas, då ä det vxuenbad igen på schemat.. !!



Förrutom badet o bastun imorrn ska jag till frissan, det ska klippas, färgas, noppas o slingas hår o bryn..
Mycket efterlääängtad och om det är soligt imorrn tänker jag ta mej syster yster ner stan imorrn på blomjakt..
Låter som det blir en urmysig dag imorrn o sovmorron oxså !!! =)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Ilknur-mamma till Ilkay

Vad kul Anna! Grattis till storleksminskningen!! Hoppas att det fortsätter så i fortsättningen också så du kommer ner till den storlek och vikt du vill!! Ses till helgen!! ;) Då måste vi fira viktnedgången med riktigt god mat på kvällen ;) Kram

2011-04-27 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0