Kryddor !!



Hade en mängd ärenden på stan idag så därför ställde ja klockan igår så jag skulle gå upp tid..
Men jag somnade halv fyra imorse och vaknade kvart över TRE !!! ooops.. detta med att ställa om har ju inte gått optimalt.. Så nu har allt blivit fördröjt och jag får middag tio ikväll, tror dä blir omöjligt..
jaja, bara o gilla läget antar jag.
Har spenderat eftermiddagen med att laga middag och matlådor, får göra alla dessa ärenden imorrn innan jag åker och jobbar och då finns det ingen tid att laga mat.. En viss Precious fyller ju år imorrn <3

När vi var och handlade passade jag på o köpa färska kryddor till min örtlåda som jag köpte i förra veckan.
Har ställt lådan med alla annan different design saker.. Tycker det blev himla gulligt faktiskt.. =) och inget annat luktar det supergott i köket!



Basilika o rosmarin bor i lådan än så länge



Vill ni oxså ha en likadan låda gå till Ediths eller klicka in webbshopen
www.ediths.se

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0