Ljus



Hej och hå, är mitt uppe i en intensiv jobbvecka och jobbade kvällen igår därav bristen på bloggande.
O min lillebror fyllde 16 år igår och jag missade kalaset.. !! Men Precious var där och gav han våran present..
Så ännu en gång, Grattis Lillebror !! <3




Har varit på utbildning idag hela dagen och är väldigt trött i huvudet, på ett vis är det nästan värre än att vara fysiskt trött.. Imorrn blir det halvdag på jobbet och ännu mera utbildning på eftermiddagen..
Så här ser det ut just nu, jag ligger som en dö sill i ena ändan av soffan o precious i den andra..



Men det ä väldigt gött att det är ljust ute när man vaknar och kommer hem.
Känner nu att jag har ett stort sug efter sol och ljus vilket avspeglar sig främst i gardinerna. Nästan överallt i Skokartongen hänger det ljusa vita gardiner med mycket ljusinsläpp..

I köket



I trappan



I rosa rummet



o i vardagsrummet



Förresten, har slarvat hela förra veckan med pointsen så nu är det nya tag från och med idag. ! Tur att det inte var vägning igår ! 
 
KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0