Lördag



Då var dä lördag igen och det innebär ett besök på erikshjälpen men hittade inget särskilt vilket va synd.
Men det följde ändå mer ett paket hårfärg ifrån stan, vill ha tillbaka mitt ljusare hår nu inför våren och sommar..
och som tur är har jag en väldigt duktig lillasyster som hjälpte mej..
Snygg bild va ;) Den bjuder jag på =)



Så himla stor skillnad blev dä inte men lite ljusare och glansigare..
Ännu en dålig bild slingor syns lite iaf =)



Den dära fjädergirlangen jag köpte på hobbykällarn igår har oxså kommit upp, tyckte den gjorde sej ganska bra på hjärtat som hänger på framsidan



Sitter ute på altanen i solen och bloggar,  djuren ligger i solen och njuter.
Har precis kommit hem ifrån en långpromenad, ska äta lite och sen sova, ska ju iväg och jobba inatt..
Hoppas ni får en bra lördag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0