tröögt !!



Idag var det ju tänkt att jag skulle gå upp tidigt och gå till erikshjälpen med mamma o sen till jessica o hämta jeanne'darc.. men så blev det ju inte, mamma började ringa te mej vid tolv men ja vaknade inte utan gick upp när precious kom hem ve fyra...!!! inte bra, skulle ju gå upp o sova ikapp..
Så det blev inget av nått, är fruktansvärt trög i skallen idag.. måste vara medicinerna för så här brukar ja inte va när ja jobbar natt..
Men i postlådan idag låg det nått trevligt, äntligen kom mitt älskade äggtråg och det var helt ljuvligt !!!


 
Det va ju oxså min unnardag idag oxså så precious fick köra mej ner till ediths och jag kom därifrån med den lilla rosa vispskålen och så var ja tvungen och ha den vita tekoppen.. är så kär i den.. ja va TVUNGEN och ha den..=) 
Så nu har jag försökt och greja till det bra i köket men jag har ingen energi eller inspiration till detta idag så det får duga så länge.. Tar nya tag imorrn..

Dagens unnarsaker =)









Vad tycker ni?, fint, fult?? Alla förslag till ändringar mottages med glädje !!

o den tekoppen då ? Jo den får bo på hyllan i hallen !!



Nu kanske ni förstår varför ja va tvungen o ha den !!



Nu blir det promenad för mej, sen soffan och läsa nya jeanne'darc, behöver ny inspiration !!

KRAM


Kommentarer
Postat av: vicki

Jättefina grejer. :-) jag skulle tagit bort två blommor och ställt korgen till vänster blomma breve. Och lyktan framför dessa

2011-04-06 @ 19:48:48
Postat av: Carro

åååå va mysigt !! jättefint....!!!

2011-04-06 @ 20:12:19
Postat av: Evelina

Vilken helt ljuvlig hylla du har ! Helt underbar staljad, gillar din smak ! Kram

2011-04-06 @ 20:13:13
URL: http://evelinasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0