ZZZZz.zzz...



1 natt avklarad och bara 1 kvar, vaknade förrut ve tretiden och var död än vaken.. men ja masade mej allt upp..
När jag skulle gå ner i trappan såg jag fågelburen hade vält och sakerna jag hade där i hade gått sönder...
Jäkla katter.. !!
Så det blev att inreda på nytt, vilket inte var någon betungade uppgift ;)

Här ä buren



Så istället för glaslyktor som de va förrut valde jag grus, ljus och några små hjärtan.





och appropå hjärtan så hade betongen torkat på gjutningarna vi gjorde i fredags...
Väldigt spännande var de när jag tog ut dom, hade de funkat? och blev mönstret bra ?
Men det blev väldigt lyckat.. Både hjärtana och blommorna..
Men ja ska allt försöka måla dom, i ett tunt vitt lager så betongen lyser igenom lite.. det blir shabby dä =)





Så nu i nästa vecka ska jag pröva och gjuta krukor.. =)
Men nu blir att sova en stund och ladda för natten
Imorrn ä dä vägning !!!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Hobbykällaren

Så bra det blev! Jättefint! Smart att lägga lite tyngre saker i fågelburen när man har busiga katter...

Ha det gott i vårsolen

kram Kerstin

2011-04-11 @ 13:20:06
URL: http://hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0