Blommor



Det har varit några dagar med bloggtorka, luste till att blogga har inte funnits och då tycker jag att man lika gärna kan inte blogga för det inlägget blir bara tråkigt.
Men tro inte att jag inte har grejat nått, joo'ra, greja o vila... o greja o vila lite till.

Så jag varnar, detta blir ett långt inlägg !! ;)

Sommarblommorna börjar ju och är oxså för den delen väldigt utblommade och fula nu. Höstblommorna står på lut och jag har bytt ut lite.. främst på framsidan.. 

Men luktärterna och mårbackapelargonerna står än och är så fina,  







o ett litet skott från den stora mårbacka pelargonen pryder hyllan i köket



På framsidan har jag tagit bort dom mesta sommarblommorna och sätt ut vita bollkryss 



En kockum hink som jag köpte från samlarmässan får vara kruka och en vanligt korg för den andra



Det var framsidan det, inomhus har fönstret i trappavsatssen fått en nytt hjärta, en present från mina goa arbetskramrater =)





Det ä kul med lite nytt och jag gjorde om mej själv igår, färgade hela håret brunkopprigt, kanske så kommer bildbevis ikväll ;)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej goa Anna!



Härligt att få höra från dig igen! =) Jättevackra bilder och så fint du har det vid din entré. Hoppas att du är på bättringsvägen.

Ska bli spännande att få se "nya Anna"! ;)



Kram kram

2011-08-31 @ 20:14:07
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Loppisliv

Hejsan! Så fint du har det vid entrén, med vita blommande blommor. Måste också köpa mig lite höstblommor och göra fint :-)



Ha det gott. Kram P

2011-08-31 @ 20:24:12
URL: http://loppisliv.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Så mycket fint! Vart kommer krukorna ifrån som står i fönstret? :)



Ha en bra dag, kram!

2011-09-01 @ 07:23:46
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0