=(



Vilken dag ! Har jämt landat i soffan igen efter några timmar på kirurg-akuten på CSK.
Ringde till magtarm imorse och berättade att jag inte mår bra och haft feber under helgen.
Sen på eftermiddag ringde dom tillbaka och sa att jag va tvungen att åka till CSK och bli bedömd av kirurgen.

Så när precious kom hem så åkte vi och efter provtagning och kontroller så fick jag dropp eftersom blodtrycket var lågt 80/60, inte konstigt att jag var yr... kirurgen klämde och kände, pratade med sin bakjour och det hela slutade med att jag fick kortison och en smärtstillande spruta..
Infektionsproverna var bra, leverprover så där..så jag fick åka hem och vänta på ultraljudet på onsdag, där dom ska provocera fram smärtan.. usch, ä väldigt nervös inför det..
Men jag slapp att läggas in vilket ä helt underbart !!!



Hoppas jag mår bättre imorrn för det väntar ett paket ifrån panduro på mej..o i det paket ligger det förhoppningsvis ett par ljuvliga vita änglavingar som jag tänkte ha på det nya fönstret.. !
Så  gulligt.. !!

KRAMAR !!


Kommentarer
Postat av: Therése

Usch...det låter inge vidare! Jag är också kopplad till mag-tarm, och det positiva är att de jag har träffar har varit väldigt bra!! Som tur är har jag inte träffat dom på ett tag nu. Hoppas det går bra på onsdag! Kramen

2011-08-08 @ 22:38:41
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Loppisliv

Nä usch så trist måndag du fick, det låter ju inte alls kul. Hoppas du känner dig bättre snart igen. Massor av Styrkekramar från mig till dig :-) // Paula

2011-08-08 @ 23:21:26
URL: http://loppisliv.blogspot.com/
Postat av: Emmasc

Förstår att du är nervös, hoppas det går bra iallafall! Stora kramar

2011-08-09 @ 13:57:02
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Anonym

En stor stor kram från mig till dig =) Hoppas att du snart krya på dig Kram Tina

2011-08-09 @ 14:27:48
Postat av: Emma

Hej vännen!



Usch och fy, vill att du ska bli pigg och kry - NU! Många, många styrkekramar från mig! <3

2011-08-09 @ 19:34:13
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0