Glava



Precis kommit innanför dörren, är fortfarande lite uppe i varv men såå glad och lycklig !
Lite ytligt kanske att vara lycklig efter varit på auktion men det SKITER jag i för det ä jag !!!

När Monie och jag kom till Rud idag så väntade denna Donna och detta på oss =)



Efter kram, morotskaka, kaffe o cola så åkte vi iväg till Hillringsbergs folkets park och  auktionen som började kl 5 och det tog två minuter sen så låg det en liten vit " mini garden " låda framför mina fötter..
Ett bra tecken att detta skulle bli bra och det blev det !
Jag ropade, ylva och lilla syster såg jag börjar tror att jag kommer ha träningsvärk i armen imorrn.
Hoppades på att dom skulle ha vita lyktor så jag åtminstonde jag kanske kunde få en, det blev två !
plus en zinkbalja, små fat, en mindre vit ljuslykta, konstgräs, o lite till mamma ;)
Lillasyster va minst lika lyckosam och ropade in nya skor, fat, ljuslykta o glas.
o allt till väldigt bra priser !

Så här har ni en väldigt lycklig bloggerska ;)



Så här såg det ut i bagaget i bilen på väg hem



Nu ska jag försöka komma till sans o lägga mej...
Hoppas ni andra haft en toppendag !

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0