Guddöttrar



Precious var iväg efter jobbet och spelade golf vilket gjorde att min eftermiddag o kväll blev tom.
Så jag tog med syster yster och åkte ut till vbro till Ocka o o mina numera 3 guddöttrar. ! =)
Köpte med bullar till fika och det gjorde vi och  jag bar min lilla yngsta guddöttrar Alva

Men här ä dom två andra Felicia och Linn !!





Här ä några bilder på mej o mitt nya frisyr och färg.
Efter sett korten ä det lätt att konstatera att nån skönhet ä en ju inte ;)







Nu ska jag greja med mina loppisfynd, bilder kommer imorrn..

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: anette borg

Hej du söta, å jo alla är vi skönheter. Jag tycker nog att jag kan se en skönhet där:)

Som frisör måste jag säga att du är finfin i håret <3

Ha det så gott <3

kramkram <3 nettan

2011-08-31 @ 20:51:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Ulla Carlsson

Du är jättefin och fräsch! Inte dåligt efter allt du gått igenom, söta du. Fina bilder du lagt in.

Kramar

Ulla ( Ylvas kusin )

2011-09-01 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0