Hyllor



Jag drömmer om fina vita konsolhyllor i köket där man kan ställa vasar, tallrikar,kannor, kakfat m.m
Men jag har en make som vägrar borra i kaklet, inte ens i fogen och eftersom jag ä så otekniskt lagd så får jag fortsätta drömma.
Vårat kök ä ju så litet så vi har bara en hel vägg som är tapetserad och där har jag faktiskt två vita konsolhyllor som jag ändrar om konstant i.
Denna gången rev jag ut allt på hyllorna för att göra plats för den vita soppterrinen och jag får inte till det nått bra. Har flyttat saker fram och tillbaka, dutt hit och dit.. jag drar mitt hår !!!
Vet inte hur jag ska komma vidare =(

Jag började med att ta singel fönstret och skulle ha hönsnät i det men de va slut så då fick det bli tusens livs spetsgardinen istället vilket blev väldigt bra.
Så här ser det ut nu !!!





Så nu kära bloggläsare hoppas jag att ni kan hjälpa mej,
Hur ska få dessa hyllorna bra, vad ska flyttas, bytas plats på ?
Alla förslag mottages med glädje !!!









Ibland när jag kollar på det så tycker jag det ä ok och andra gånger ä det såå fult..
åh, vad jag ångrar att jag tog bort allt..
Nu när jag mår bättre blir det att leta inspiration :/

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh Vilken mysig blogg du har :)

Ha en fin kväll !

2011-08-04 @ 20:23:04
URL: http://fatimaforsberg.se
Postat av: anette borg

God morgon rara du<3 Men jag tycker det är fint som det är, inget behöver ändras. Men jag vet ju också hur det är när man går i det hala tiden, man vill ändra på saker, hihi.

Jag vill också ha upp två konsollhyllor från Ikea i köket...på kaklet, har inte tagit det med gubben än. Ska ta det i höst när jag köpt hem dem, hihi.

kanske försöka få honom att tro att han kom på det själv, hihi.

Det brukar funka!!

ha en skön dag, snart ska jag ringa doktorn...

Kramkrma / NEttan

2011-08-05 @ 07:32:15
URL: http://[email protected]
Postat av: jborggren's fotogalleri

Sv: Jag redigerar i CS 5 :)



Förresten - tack så himla mycket för present! Det smakade mumma :))

2011-08-05 @ 09:40:57
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jättefint! Spetsgardinen blev ju superfin! :)



Ha en bra dag! Kramar!

2011-08-05 @ 09:50:32
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0