IKEA



Följde med mamma o syster idag till Bergvik och ikea, roligt att få se och tänka på nått annat.
Lite kläder följde med hem bla. en grå ponscho, (stavas det så tro ? :/ ) =)
Vi avslutade turen med ett besök på Ikea, de var  sååå längesen jag var där.
Men jag blev besviken, de va jättetråkigt,  bara massa grönt och orangt, inte min stil direkt..

Men när jag kom till tavlorna så blev jag glad igen, hittade två pack med 5 olika kort i, så fina, lite franska lantligt.. Har haft problem med tavellisten ovanför matsalsbordet men dessa korten blev verkligen pricken över i:et







o i mitten den egengjorda tavlan =) och på  den andra sidan







Roligt med lite nytt och för en sån liten peng ä det ju ännu roligare.
Det gick ganska bra när vi va på Bergvik,  blev lite svim ibland och fick hålla i mamma eller monie. Åt en halv cheeseburgare och lite pommes och två kulor glass.. När vi kom till resturangen på ikea small det till och började krampa högt upp i magen, det slutade med att jag fick få till toan, kräktes upp all mat. fick ta en spasmofen och efter en stund mådde jag väll skapligt.. :/

Nu ä vi hemma iaf och nu blir det vilning för mej resten av lördagkvällen. !
Hoppas ni andra får en fortsatt mysig kväll

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Hemmafru i Florida

alskar ikea!!

ha en bra weekend!

2011-08-20 @ 19:29:40
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0