Kupor



Provar detta med tidsinställda inlägg igen så förhoppningsvis när detta kommer upp idag så gör jag nått roligt och inte ä dålig. Lite därför jag " garderar " mej för det börjar mola och mala när jag kom hem ikväll eller igår blir det ju. Krånligt detta :/

Det slog mej igår vad många kupor jag har fått och det på en kort tid,  vet inte riktigt vart alla kommer ifrån om sanningen ska fram. Joo, det vet jag egentligen men det verkar inte bättre att kupor ä mitt nya dille.
Och nästan alla utom två står i vardagsrummet.



Tycker det ä fint med olika storlekar, varianter, knoppar, innehåll och fat.



I den nyaste ä det pärlor som får stå i fokus =)



och i den största sitter den en sån där otäck ängel som är en av många som sakta smygit sej in lite här o där ;)



KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0