Lördag



Vad härligt det va att få gå o lägga sej i sin egen säng igår och sova hela natten utan att vakna av en ficklampa i ansiktet eller att bli väckt k 06.00 för att kontrollera blodtrycket.
Sov ända till halv tolv sen upp duscha, packa in håret, peela bort EKG klister och smörja in sej med favvo bodylotionen.

Sen åkte jag o mamma till erikshjälpen för lite loppisterapi trots att vi var där sent så hittade jag ändå lite grejer. en litet silverfat,en  lång virkad duk, tänkte ha den i fönstret i vardagsrummet, ett fat till tallrikshyllan o en litet kopp med matchande fat, ä väldigt svag för dom o med en prislapp på 10 kr var saken gjord.






Fast jag vet att rosorna bara håller sej i några veckor kan jag inte låta bli dom, tycker dom passar perfekt i köksfönstret tillsammans med dom rosa pelargonerna



Hittade även en liten vit gräddkanna som genast hittade sin plats på hyllan bland resten av de vita porslinet =)





Så de känns väldigt lovely att få göra det som jag tycker om !
och på tisdag så ska jag klippa mej, färga, noppa o färga ögonbrynet =)

Men nu lördagsmys !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Loppis är en underskattad värld ! =)

2011-08-27 @ 20:03:01
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Så mycket fint! :)



Sv: Dem är ganska svåra att få tag på. Du kanske kan köpa några billiga dalahästar på loppis och måla vita :)

Kram!

2011-08-27 @ 20:42:05
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Carros Beauty

Åh vad mysigt du verkar bo!

Fin blogg också förresten.

kram!

2011-09-07 @ 21:04:45
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0