Luktärter



Mitt blomhandikapp ä vida känt, det har jag bloggat om flera gånger. Så det va ju ingen stor besvikelse när vi upptäckte att ungefär hälften av det som vi hade sått, inte grott. Det blev inga lökar, ärtor eller pumpor.

Men det blev massa av dom här, vilket egentligen ä roligare, en liten ärta kan man ju inte ta in och göra fint av.. iaf inte jag ;)



Brickan och flaskan ä loppisfynd för under 10 kr och lite spets ä aldrig fel tycker jag :D







Det luktar helt fantastiskt av dom och tänkt att dessa luktärter har jag fött upp.
Är så imponerad av mej själv ! :P
Oxså en bra påminnelse om allt behöver inte vara så stort och dyrt för att vara fint.. !

Hoppas ni alla söta bloggläsare får en toppenmysig lördagkväll !!!

KRAMAR ifrån mej


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

älskar vingarna som hänger där bak!



Hoppas du får en mysig lördagskväll :)

2011-08-13 @ 19:16:47
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jättefint! :)



Ha en fin kväll! Kram!

2011-08-14 @ 18:17:03
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: charlotte

Loppisfynd är alltid lika roliga och speciellt till såna fyndpriser:)



Ha en fin kväll i solen!

Kram

2011-08-16 @ 17:26:58
URL: http://www.charlottesvitahem.blogspot.com
Postat av: Madde

Vilka härliga blommor! Sådana måste jag nog så/odla (vet inte vilket man gör, har inte så gröna fingrar ;P) nästa år!

2011-08-16 @ 19:24:18
Postat av: marie

hej. blir orolig när du inte skrivit på länge, hoppas allt är ok:)

Skickar en bamsekram till en kanonbloggerska:)

2011-08-18 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0