Lykta



Det ä en väldigt ledsam dag idag för idag skulle jag börjat jobba igen efter semestern..
och var så inställd att vid denna tidpunkten skulle allt vara bra och jag skulle må bra.
Men istället så postas det senaste läkarintyget iväg till försäkringskassan och jag känner mej långt ifrån bra.
Hur ska jag orka jobba när jag får ont så fort jag äter nått..
Nej, de ä en väldigt ledsam dag idag.

Är glad över mina små projekt så jag kan greja när jag orkar och vill som .tex pysslet i det stora vita lyktan =)



Blir mysigt och tända lyktan sen ikväll =)



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefint! :)



Sv: Vad roligt! Själv kan jag inte ens virka, bara sticka.. Men min faster ska lära mig så att jag kan virka mig en fin filt :)

Kramar!

2011-08-03 @ 17:40:52
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag har inte hängt med i din blogg så länge, vad är det för magproblem du har? Själv har jag haft magproblem väldigt länge, men kommit tillrätta med det efter många års lidande, vilket känns oerhört skönt.

2011-08-03 @ 22:59:32
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0