Muffins



Det går segt idag i Skokartongen och jag ä inte riktigt hundra idag.
Så det blir att ligga på soffan ute på altanen, läsa drömhem och trädgård, dricka cola och bara ta det lugnt



Fick ett ryck och bakade muffins med hallon och vit choklad, blev helt ok



Blev väldigt glad idag när jag hämtade posten, fick ett paket ifrån en goding med nått väldigt gulligt i.
Vill ni se vad de va så kolla in Skokartongens facebook sida, där finns en bild ;)

Hoppas jag orkar/hinner lägga upp bilder ifrån det nya fönstret och hyllorna i köket ikväll !

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har !!!

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0