Speglar



Nu är jag tillbaka igen efter ett fruktansvärt dygn men nu mår jag lite bättre =)
Har varit på ultraljud på gallblåsan idag där dom upptäckte att den tömmer sej dåligt, så nu antar att jag dom vill plocka bort och se ifall jag mår bättre då. Fortsättning följer.... :/

Igår fick jag äntligen mitt paket ifrån panduro, hade beställt lite grejer till fönstret som jag nu har bestämt att det ska stå på golvet tills vidare..

Så här långt har jag kommit med det :D





En stor vitt fluffig änglavinge, massa små speglar och prismor





Ni får ursäkta det extremt dålig bildkvalitén, kan med gott samvete skriva upp fotograf som yrke som jag aldrig kommer att bli ;)

Nu ska jag försöka titta runt hos er andra ljuvliga bloggare
Lämna gärna ett kommentar om vad ni tycker om fönstret !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefint! Hoppas du blir bättre snart! :)



Kram!

2011-08-10 @ 19:55:00
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket Anna! :)

2011-08-11 @ 17:42:03
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0