Kök

God eftermiddag till er alla !!
Igår lovade jag bilder på köket och här ä dom.. Inte så juligt förrutom några hyacintarrangemang, röda dukar och gardiner.. Vårat kök ä ju så litet..
På köksbordet ligger en urgullig prickig duk köpt på Ullared och den stora adventsstaken fylld med grönmossa som kära Signe tycker om att plocka ur som ni ser på bilden :/
Är ju stöllig i lager på lager och särskilt då ett lager är en vitt virkade spetsduk !! =)
Blev väldigt kära i dessa knytlängder från Jotex, va tvungen att klicka hem dom !!!
I köksfönstret hänger oxså ett hjärta som jag fick av mina kära Ylva när jag var inlagd sist, är väldigt glad i det =)
Bredvid stjärna står ängeln med plättar i luften i, den var ett loppisfynd som jag grejade med innan jag blev inlagd.. Tyvärr fick jag köpa en ny blomma när jag kom hem eftersom en viss Herr Precious glömt bort att vattna den..
Ängeln med krukan var från början guldfärgad liksom dom två mindre änglarna, så här såg dom ut innan flera lager av vit färg
Dom två små änglarna har hittat sin plats i fönstret vid trappavsatsen
Kan inte förstå att jag fattat sånt tycke för såna änglar och gubbar, brukar tycka att dom är läskiga och fula men ändå börjar dom invadera Skokartongen ;)
Får be om ursäkt för bildkvaliten, det är riktigt svårt att få fina bilder nu när det är så mörkt ute, särskilt om man som jag inte är någon mästerfotograf :/
Idag är det min dag och det betyder fredagsmys med tacos och idol .. =)
Hoppas ni får en fortsatt mysig fredagkväll och helg..
o glöm inte att lägga lutfisken iblöt ;)
Massa KRAMAR <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! tack för din kommentar!

Tycker att jag känner igen dig men kan säkert ha fel :P Vart bor du? :)

2011-12-09 @ 20:23:10
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag bor i Säffle! Okej, hm, det vet jag nog inte vem det är :)

2011-12-09 @ 20:35:36
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Kaosmorsans Vardag

supermysiga bilder=)))

2011-12-09 @ 20:44:23
URL: http://kaosmorsansvardag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha okej! Där ser man!



ja jag älskar sånna här bloggar, läser typ bara inredningsbloggar! :) Kul att få tips och kunna ge tips!

2011-12-09 @ 20:58:52
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej gumman !!



Kul att du ä tillbaka på bloggen idag, har faktiskt saknat dina inlägg.. Men nu skulle jag vilja se en bild på dej o det nya håret



Många kramar

2011-12-09 @ 21:49:14
URL: http://lantligamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0