Blommor !!



Fick ju ett presentkort på världens bästa Ediths av Precious  och jag som är född utan tålamod var tvungen och åka dit idag med shabbyian Vicki =)
Valet stod mellan nya krukor till vardagsrumsfönstret eller stolsöverdrag till vardagsrumsbordet..
o valet blev ganska lätt eftersom jag är galet trött på min garderobsblommor som har tagit över stora delarna av vardagsrumsfönstret...

så här såg det ut innan !!



o nu blev det mycket luftigare och fräschare tycker jag iaf..
Synd bara att fönstrena är så enormt lortiga =(



Är inte helt säker på om jag är nöjd egentligen, funderar på om det vore finare med tre krukor istället för två..
Vad tycker ni ??






Madonnan har bytt plats till fönstret o ljusstakarna har faktiskt precious gjort i slöjden =)
Ännu finare blir det nog till våren när den blå isoleringstejpen inte behövs längre ;) 

kanske less is more :D



Garderobsblommorna ska nu få ett nytt liv i en zinkhink, tack Vicki för detta tips !!!

Imorrn ska jag med Ocka o Linn till CSK, lilla Linn ska röntga njurarna.. stackars liten.. ska passa på att gå förbi jobbet, hämta schema o säga hej !! Hoppas jag mår bra imorrn oxså !!



KRAM


Kommentarer
Postat av: vicki

Tre krukor och ett sånt fint hjärta i fattigmansilver ja titta på vid kassan vettu, hängandes över ;-)

2011-02-09 @ 19:34:46
Postat av: jessica

Fyra krukor och ett silverhjärta. Och bort med madonnan och ljusstakarna isf.

Kom o schööööp! ;) Hihihi..

2011-02-09 @ 22:50:13
URL: http://www.ediths.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0