CSK



Så ringde doktorn äntligen idag, blev sjukskriven i 10 dagar till, sen räknar han med att jag ska vara frisk o redo att gå tillbaka till jobbet.. blir det några komplikationer så ä jag kirurgpat och då får kirurgen sjukskriva mej längre.. hoppas det inte blir så utan att jag bryter sjukskrivningen 1 dag för tidigt och kommer kunna vara med på utbildningsdagen 23 februari !!! Frisk och förhoppningsvis smärtfri !!!

Följde med mamma o moster till csk idag, skulle lämna in läkarintyg och hämta ut nya mediciner. Var så kul och träffa arbetskamraterna igen och visste kände jag ett sug efter att börja jobba igen.. !!
Fick en väldigt trevlig överaskning när jag kom hem, nämligen blommor från min underbara arbetskamrater som önskade lycka till på torsdag.. Jättefina var dom och supergulligt av dom !!





Tack så hemskt mycket !!  <3
Blir himla bortskämd med paket, choklad och blommor !!!

Vet inte riktigt hur jag ska bedriva tiden imorgon, känns som jag kommer klättra på väggarna imorrn, denna gången känns mycket mer pirrigare och nervöst än första gången, vet inte varför men det gör dää..

Nu blir det iaf mat och soffhäng !!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi tyckte du var värd lite uppmuntran!!! Kram

2011-02-15 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0