Ditten o datten



Vilken härlig söndag det har varit i skokartongen idag. Precious har målat lister och ja har grejat med den älskade stämpeldyna.
Krukan som jag har haft i köksfönstret såg lite väl fin ut och saknade den dä'ra liten slita ytan.
Så det blev fram med stämpeldynan och hushållspapper och gnugga på.
Egentligen ska man ha grillkol för det håller längre men man tager vad man haver.
Det är svårt o sluta när man väl börjar men tycker att jag hamnade rätt.
Konstigt egentligen att man tycker att saker är finare när det ser mera gammalt och skitigt ut..



Gjorde en hel del fynd på erikshjälpen igår men kan inte berätta om allt ännu men gårddagens fynd måste ändå vara dessa två minimuggarna i glas för ynka 1 krona styck.
Tycker dessas små arrangemang är bara för gulliga =)
Har visat dom på bloggen flera gånger om.



Förrutom pyssel o målning har jag o precious varit fotomodeller åt våran gulliga granne Therese, ska bli väldigt kul och se hur bilderna blev.
På vårat kylskåp sitter det äldsta kortet på mej o precious som vi har iaf, jag är 19 och Precious 24 år..
Är väldigt dålig kvalite på kortet men måste visa er.. titta vilket långt hår jag hade !! o smal i ansiktet.. =)



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0