MYS




Har haft en väldigt bra dag med lite ont och trevligt lunchsällskap..
o efter lunchen kom vi in på murgrönor.. och jag som är blomhandikappad har haft tre murgrönor var en stendog..
Den andra ä väll lite hängig och står på vitrinskåpet. Finare murgröna har nog sett någongång men den ä iaf grön och inte vissen ;)



Den tredje står på hyllplan i köket och är relativt nyinköpt på ikea naturligtvis och hör och häpna, de kommer faktiskt nya gröna blad. Hoppas det håller i sej.
visst ä blompinnekronan helt underbar =)




Annars får det bli plast, har nästan plastblommor i hela skokartongen förrutom i 4 garderobsblommor som står i vardagsrummet.. ( som ja i hemlighet hoppas ska dö, så ja kan byta ut dom mot nya i höga vita fina krukor )
Sen är det väldigt praktiskt och säkert o ha plastblommor när man har tre håriga monster som tuggar på allt..

jaja, ang mitt problem igår så tror ja att jag ska möblera om lite, byta plats på några saker så tror ja det blir mysigt. Kanske hinner börja lite ikväll innan lets dance börjar annars får det bli på söndag för imorrn väntas det dop i Forshaga..
Och eftersom det är fredag så ä mysbelysning i skokartongen på och jag är väldigt förtjust i mitt lilla fönster sedan hissgardinen åkte upp.



Trevlig helg te er alla <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0