Nervöst



Då var dags imorrn, klockan halv åtta imorgon ska jag vara på kirurgslussen för förberelser. Är sjukt nervös och pirrig, inte för själva ingreppet för jag kommer sova utan för vad som händer när jag vaknar upp.
Är himla rädd för att jag kommer o vakna o ha ont, att jag ska få en akut pankreatit.. det gör ont kan jag lova, det märkte jag förra gången. Ännu värre vore det om jag vaknade upp och får reda på att spfinkter oddi inte alls har läkt fel utan allt såg bra och dom har ingen aning varför jag har ont.. usch, dessa två är mina värsta tänkbara scenarios.
Men jag hoppas ju på att jag kommer vakna upp och vara smärtfri, får bo på patienthotellet en natt och sen åka hem och vara frisk !!! o sen är allt det äntligen ÖVER !! Försöker intala mej att det kommer att bli så oxså men innerst inne mal detta ändå med pankreatiten




Jämt lite ovanför pancreatic duct ligger sfinkter oddi som dom ska öppna upp.. !!

Så nu blir det ett litet blogguppehåll på några dagar men jag hoppas att jag är hemma igen på lördag.. !
Håll tummarna för mej nu imorrn..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska tänka på dig imorn & hoppas att allt går bra! Kram

2011-02-16 @ 19:41:45
URL: http://lindalis.se
Postat av: Sofia - Mamma till Vera

Lycka till Anna! Jag och Vera håller tummarna för dig;) Kramar

2011-02-16 @ 20:22:24
URL: http://sofiaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0