Hemma !!!

Det blev som jag hoppades på dvs jag fick komma hem igår, fast det var på håret.
Hade förhöjt amylas och en liten pankreatit som förra gången. Så blir det inga tunga lyft och mycket vila i dagarna 3.  Det finns ju ingen medicinsk behandling med pankreatit förrutom vila och fasta. Får jag feber eller akut ont ska jag tillbaka, då kan ha gått över till en akut pankreatit.
Mår annars ganska ok, det mol i övre delen av magen och hugger till ibland  men med smärtstillande är det överkomligt.. Det kommer förrhoppningsvis försvinna om någon dag, huvudsaken är ju att " det gamla onda " är borta !!!!  Så på onsdag blir det tillbaka till jobbet igen.. !!


Innan vi åkte från karlstad gick jag in på bergvik, JC närmare bestämt och köpte mej en ny tröja, tyckte jag att jag var värd den.. !!  Xtra kul o handla på JC och att jag kunde L och inte största XL =)
Inget ont som har något gott med sej !!!!
Visst ä tröja fin !!

Camsy big neck shirt "Grå/Ljusrosa"

Om sanningen ska fram var det faktiskt Jessica som hade tröjan först, fast i en annan färg.. så härmapan har varit framme :D

Nu väntar lördagsmys med melodifestivalen, tända ljus o avslagen cola







KRAM


Kommentarer
Postat av: Vicki

Snygg tröja! =)

2011-02-20 @ 13:22:37
Postat av: Anonym

www.pysselmama.blogspot.com gå in där o kolla =)

2011-02-20 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0