Vardagsrummet



Nu börjar vardagsrummet ta sin färdiga form och ja har nog plockat o pillat på varenda liten grej här inne men nu ä ja faktiskt ganska nöjd... förrutom att ja önskar mej en vit soffa...
Tycker att rummet känns mycket piggare och fräschare med ett vitt bord..
Och ä så nöjd med hemnes bordet.. !!



Dom tre nya ljuslyktorn har fått bytt plats flera gånger men jag tycker ändå att dom passar bäst på bordet..



De ä ju faktiskt himla synd att en duk hemma hos oss aldrig kan vara skrynkelfri. Alltid är det någon katt som ligger på bordet och har tullat in sej i duken..

Igår fick jag en tidig födelsedagspresent av min svärmor o svägerska och jag ville nästan gråta när jag öppnade den.. en helt underbar läcker fantastiskt shabby fat med kupa..oo den ä min nya kärlek..
Så klart fick den bo på vardagsrums bordet och vara bordets nyckelpunkt. Ögat går till den först när man kommer in i rummet. Har fyllt den med ett vanlig vit blockljus o stenar plockade från våran bröllopsresa i Mallorca.





Äntligen kom bokstäverna upp oxså, lite ego måste man ju va ;)



Idag har vi varit hos världens bästa mormor på kalas och efter det åkte mamma o ja te Netto där ja gjorde dagens fynd..
Dessa lådorna, två för 20 kronor !!!!! Passar perfekt under bordet o bara slänga ner allt i. så det kommer undan. Perfekt !!



KRAM


Kommentarer
Postat av: vicki

IKEA har allt fina saker oxå......=)

Men den dära kupan ska ja komma o sno med mig hem ngn gång....VILL HA!!!



Kram o hoppas du mår bättre imöra på din dag <3



pst...... fin grej du har på fotpallen......;))

2011-02-06 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0