Bröd



Idag äntligen efter några dagars väntande fick jag äntligen hämta brödburken =)
o den ä så fin =)
Det får duga med en lånad bild idag,  har inte riktigt ork att greja idag.. ! :/



Så förrutom en runt bord är det en gammaldags våg som står på tur nu..
Tips mottages med glädje !
Så klart följde några saker oxså med hem, en till hissgardin och en ny duk till vardagsrummet..
får visa er imorrn..

Inledde dagen med ett stick, nya prover och så skulle doktorn ringa under dagen vilket han inte har gjort.. hoppas



Kommentarer
Postat av: Vicki

Gamla vågar finns på tradera. Ja är oxå ute efter en så ja har budat där :-)

2011-01-28 @ 07:56:46
Postat av: Jessica

Hej Anna, visst är brödburken underbar! Jag köpte min i höstas, fast rosa...gillar den skarpt!En av mina favoriter i köket. Ha en bra helg! Jessica

2011-01-28 @ 19:56:12
URL: http://www.harmonimedfengshui.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0