Gårdagen i bilder




Oj, oj vad trött jag är idag.. somna inte förrän halv tre och var vaken en gång i timmen fram tills elva när mamma ringde o väckte mej..
Sitter här nu i soffan o äter godis och försöker göra allt för att inte somna.. får se hur länge ja orkar hålla ögona öppna.
Hade för övrigt en väldigt bra dag igår, lagom trött, hann med att greja lite i köket  och mys på kvällen med pizza o let's dance..

Har bytt ut den röda och juliga i köket och nu går köket i gult och vitt.. med rosa lantligt inslag.. hämtar mycket inspiration från denna burken..tycker färgerna är så mysiga. ( som den övrigt innehåller maskindiskmedel )



Här ä förresten tavlan som jag skrev om i förra inlägget som jag tänkte hänga vingarna kring på en sidan.
Det var även invigning för bokhyllan igår.. första kvällen som vi tände ljusen där.. blev väldigt mysigt och fint sken i det lilla hörnet av rummet..



Mysbild



Det ska oxså tilläggas att det nu för tiden är det inte bara jag o precious som tittar på tv..
Lilla Signe har upptäckt tv och tycker det är väldigt roligt när det rör sej.
Igår tittade hon på nyfiket på skidskytte ;)



Imorrn ska det grejas och målas.. vanliga glas ska bli tre ljuslyktor o ett fat och två ljusstakar ska bli vita.. =)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0