Hissgardin



Idag ringde doktorn och det blev både bra och dåligt.. det bra bestod idag att eftersom jag är bättre så är sannolikheten väldigt liten i att oddin har läkt fel.. det dålig bestod i att han rekommenderade mej att inte anstränga mej denna veckan och inte jobba.. men som sagt, det ä ju bara en rekommendation..
Men jag har gjort som sagt han och ringt te jobbet o sjukskrev mej hela veckan ut.. tråkigt, ja kommer inte få någon lön i januari..
Så det motsäger sig väldigt mot vad jag har gjort idag.. Nämligen handlat massa shabby grejer..
Fast det tyckte ja faktiskt att jag var värd.. Det får bli vattenmakaroner o bacon i februari här i skokartongen ;)

Men men, mamma o ja åkte till textilcompaniet efter tips från Ylva.. o  hjälp vad mycket fint.. dom hade massor på svanefors och dom gör ju så mycket fint..
I oktober förra året beställde jag en hissgardin från internet o den kom aldrig, o vad ja väntade.. men nej, så i december fick jag reda på att alla var slut.. typiskt.. så ja har varit på jakt efter en i lagom pris..
o idag hittade jag en.. !!
Den får bo i köket..



Var tvungen att ha längder över dom glipade lite och det va inte snyggt.. men blev faktiskt nöjd ändå, tycker det ser mer ombonat ut..


Det ska läggas på en vit duk på bordet oxså ;)

Köpte även två olika kuddfodral för endast 49 kronor styck...



Kudden med monogram blev finare i fotöljen än i soffan


På textilcompaniet hade dom oxså  massa stryka på bilder.. Jag hittade en med två änglar på som jag faktiskt inte blev rädd för, tycker annars att alla grejer med gamla barn o personer är lite läskiga.. men dessa var faktiskt ok..
Hade tänkt o sy på en spets oxså =)



Men nu föll det sej så att när jag kom hem och loggade in på facebook såg jag att ediths hade halva priset på hissgardiner... TYPISKT !!!!!
Som tur var ( hihi ) ville ja oxså ha hissgardiner i vardagsrummet.. o två timmar senare hängde det två hissgardiner i vardagsrummet oxså.. Måste dock köpa nya vita gardiner över, dom vi hade nu passade inte riktigt..
Förhoppnningsvis kommer bilder på detta imorrn..

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0