Jaha



Jaha, då var man sjukskriven igen, vet inte hur länge än eftersom papprena har inte kommit med posten.
Vet inte riktigt vad jag känner inför detta men en sak vet jag iaf, Jag orkar inte jobba.
Denna omgången är den värsta perioden när jag någonsin har haft, det gör mera ont, ja spyr mer, orkar inte äta mat.. utan det får bli saftsoppa o cola. Är fjärde dagen med flytande nu.
ååå.. va detta är jobbigt... !!!  Doktorn ringer imorgon när han har pratat med doktorerna på sahlgrenska...

Men mitt allt elände finns det faktiskt två ljuspunkter..
Nr:1
På torsdag eftermiddagen kommer det att stå en brödburk i köket.. vad ja längtar efter den o hela tiden var den mitt framför näsan..

Nr: 2

Jag hittade detta kortet på Precious i arkivet..kan inte hålla mej för skratt när ja ser det.. han har vart på hockey i stockholm och fick då en pappershjälm.. =)



Vilken stölle =)

KRAM


Kommentarer
Postat av: ocka

snygg han e precious:-)

2011-01-25 @ 21:51:13
Postat av: Jerker

Tur jag loggar in på din blogg då och då och få se sådana här fina guldkorn i er inredning...

2011-02-01 @ 13:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0