Smådal



Är mer död än levande idag, har ju jobbat natten må och tis.. plågade mej själv med att gå upp med tolv igår och följde med mamma o monie till ikea igår.. skulle ha två lampfötter som var slut i förra veckan jag var där..
O när jag kom var jag så trött att jag började plocka bort alla julsaker.. va tvungen att göra nått för att inte somna.. så resultat av detta är ju att det är grejer överallt.. Får ta tag i detta ordentligt nu idag.. är såå trött på alla julsaker nu..

Men nått som är någorlunda klart är dom nya bokhyllorna som nu är fyllda och på plats.. blev riktigt bra..

Här ä den gamla hyllan



O här ä dom nya =)





Fyndade denna löpare på ullared.. 10 kronor !!!
Tycker den passar in så bra.. älskar prickigt



Skulle dock vilja ha några andra " tags " o hänga på dörrarna..
får hålla ögona öppna efter nått gulligt.. dessa får duga så länge



Måste fortsätta nu och röja här så det blir fint inför helgen då jag ska jobba 3 nätter.. orkar inte plocka då inte..

Mysig Trettne önskar alla..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Vicki

Jättefina hyllor! Såg att bytt takkrona oxå ;-)

2011-01-06 @ 19:52:32
Postat av: Anna

har bytt plats på ljuskronorna bara.. den första hänger över vardagsrumsbordet nu istället =)

2011-01-06 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0