Vardagsrum




Har idag varit i karlstad i olika ärenden och dagen avslutades med ett riktigt snabb besök på ikea, var ju på jakt efter ett par vivan gardiner.. Fick allt tag i ett par och har nu hängt upp dom i vardagsrummet.
Blev ganska nöjd med får be mamma o komma hit så bägge längder blir lika.. är så dålig med det, detta är anledning till varför jag brukar oftast ha panellängder..

Så här blev det iaf. =)



På den bilden kom även dom nya hyllorna med.



Beställde ju ett par vingar från panduro som jag verkligen längtade efter..
men ja beställde för stora, passade inte över ramen så nu får vingarna hänga på väggen så länge..
Får bli ett besök på hobbykällarn och se om dom har en modell mindre.



Så det är  litet omedvetet ängeltema i vardagsrummet, de var syster yster som påpekade detta, änglar på kuddar, på ljus o ängelvingar.. =)
Ikväll hoppas jag att Precious orkar måla mina erikshjälpen fynd, vita så klart..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jannica

Grymt mysigt :D

2011-01-20 @ 18:45:20
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0