Bra



Mår idag väldigt bra, sovit bra och endast vaknat en gång och haft ont, vilket ä mycket bra för att vara mej. =)
Idag ä det ju onsdag och  det betyder Erikshjälpen. Blev riktigt inspirerad av jeann'darc igår så några saker till ett tavla jag ska göra med dom gamla knapparna och spetsdukar följde med hem.
Men ingen stor silverbricka tyvärr =(

Efter besöket där bestämde lillasyster o ja att vi skulle åka till stugan och bada..
o på vägen dit så ligger Nysäters Hem och antik



Ett jättemysigt ställe med båda lite billigare och lite dyrare grejer.
Jag va tvungen att stanna där för ett besök och de va extra roligt är det när man kommer in och får höra
- Hur ä livet i Skokartongen då ?

Väldigt trevliga killar som jobbar där och väl värt ett besök för alla shabbyianer  =)
Hittade en sån fat på loppisen där







När vi va i stugan så hämtade vi en sak som kommer bli mitt nya projekt,
Vill du veta vad de ä lite i förväg, så finns bilder på Skokartongens facebook sida, bara att gilla =)

Nu ska Precious och jag grilla och mysa i det fina vädret
Hoppas ni alla får ha en toppenkväll den lilla lördag !

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint fat, ett sånt är jag också på jakt efter! På Erikshjälpen har de så mycket fint, där gör jag många av mina fynd.

Nu ska jag kika in din fb-sida - och gilla så klart! =)



Kram Emma ♥

2011-07-27 @ 19:58:16
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Sv: Ja, den är ju grymt fin! Har du inget Mio-varuhus i närheten då? Tror att den kostade runt 80 kronor :)



Kram!

2011-07-27 @ 20:56:42
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0