Ditten och datten



Har en superbra dag idag och fått sova hela natten utan ha ont =)
Så idag full av energi har jag äntligen orkat/lyckats städa bort den värsta oredan och gjort klart alla projekt som jag tänkt göra.

I och med att jag hittade en bättre lösning för olivträdet så blev det ju två små vita urnor över, en står ju redan i sovrummet.
Den andra fick plats i fönstret i vardagsrummet där dom stora står.
En hjärtan på tråd har jag planterat och jag är väldigt stolt över jag gjort blompinnen själv. :D





Känns väldigt bra när matsalsbordet ä rent, fint och ordnat !



På bordet bredvid fåtöljen har glasen  som jag köpte på Nysäters hem och antik blivit ljuslyktor 

 

Framför lyktorna ligger 3 hjärtan som jag gjutit från isbitsmallar från ikea =)

Fick låna lite hönsnät av Vicki för ett tag sen, nu ä det slut ! För det sista blev tillhäftat på det stora fönstret, får köpa en rulle till henne !
Tyckte dock fönstret blev lite tråkigt för fönstret på månbordet har ju oxså hönsnät i .
Så mitt öga vandrade mot  trä bokstäverna från panduro som vi har på fotoväggen..
Lite Ego iofs men det ä ju ett sovrum och mitt och precious.
Så resultatet blev en blandning mellan shabby, romantiskt, ego och väldigt bra !





Chips,dipp, levande ljus och film ä det som väntar för resten av kvällen.
Det gäller att ladda för imorrn blir det shabbytur med två av mina favvisar på jobbet, Ylva och Valentine.
Ska bli så kul !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: vicki

Vilken bra idé!!! Ingen brådska med det där nätet, har en rulle till ;-)

Men hjälp mig hitta nån som har ikeas iskubar som ser ut som + ......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0