Ekenäs


Hej !
Mår bättre idag än vad jag trodde igår, Skönt !

Flera personer i min omgivning, nämner inga namn har sagt till mej, du måste åka ut till Ekenäs för det finns en sån himla fin loppis där.
Va kul tänkte jag och tvingade med mej mamma, monie och Kevin..
o till min stora besvikelsen när vi åkt dom tre milen så fanns det ingen loppis på Ekenäs, inte den minsta tillstymelse av loppis nånstans, vilken besvikelse !
Men de va väldigt fint där ute



Här ä jag i min vanliga fåne posering ;)



Tror ni inte mamma glömde kopplen till hundarna så vi fick stanna till vid Eskilsäter o köpa tvättlina att ha som koppel.
Först ingen loppis och sen hundar med tvättlinekoppel, som sagt, de va tur att det va fint där ute :P



Monie o Kevin



Mamma, hundarna o monie på bryggan



För att välkomna helgen så tänkte jag mej på att baka citronmuffins med frosting, hoppas dom blir bra..
och medans dom ä i ugnen så tänkte jag göra klar tavlan. !
Det kanske kommer ett inlägg ikväll om allt blir bra =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Så snopet, ingen loppis! Nu sparade du ju å andra sidan lite pengar... =)

Hihi, roligt med tvättlinan, nöden har ju som bekant ingen lag...smart att komma på den idén. =)



Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

2011-07-29 @ 22:17:58
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0