Fynden



Det krävdes lite vit målning för att bli full med energi och inspiration.
Eftersom vi har så litet så blir det lätt så att om man ändrar om nått så eller flyttar så blir det inte bara det speciellt det  som görs om utan några xtra smaker.
Nu har jag idag massa nya grejer att få in och göra fint i och med loppisarna igår.
Började med hyllan i köket som jag kände att jag ville ändra om.
Det krävdes en omplantering, en spetsbit, stenar från bröllopsresan på mallorca, häftmassa o två virkade dukar få tiill det så riktigt gulligt som jag gillar.





Madonnan, två skålarna och tavlan bakom madonnan är fynd från gårddagen.
Detta är verkligen min tolkning av lantligt, skokartongens shabby chic.
Spets, vitt, zink o små virkade dukar o ljus. Älskar't !



Det låg jeanne'darc tidningar där förrut o två vita hjärtan som nu behövde ny plats.
Har ju aldrig riktigt varit nöjd med hur det blev i trappan. o när ja stod där o funderade så ploppade denna tanke upp
-Varför ä dom stora urnorna i trappan o det borde ju vara tvärsom.
Sagt och gjort, i ett ryck byttes det plats och det gjorde mer plats i trappan som tidningarna o ett hjärta kunde vara
Kolla in skorna på tallrikshyllan, inte mina tyvärr men lika söta för det =)





Självklart ä det spets i trappan oxså =)



Eftersom urnorna ä större så blev det lite ändringar i stora fönstret oxså,  men bara små





Då var det bara tre små kakformar kvar som skulle placera ut. Var riktigt lat och ställde dom bara på tvbänken i brist på annan ide, det får funka i nuläget.
Imorrn när månbordet ska grejas kanske dom får byta plats





Såå, nu är slutgrejat för idag, ska kolla in boken jag köpte igår för inspiration till månbordet,
Vad tycker ni om fina fynd? Finns några kvar som ja inte har visat än :P

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Therése

Kanonfint!

Jag satt och bläddrade i boken hemma hos Vicki förut...den kan man verkligen titta i om och om igen! =)

2011-07-03 @ 20:16:35
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Liina!

...gillar du tatueringar / tattoo-art, skutta gärna in på min sida och lämna ett avtryck eller två! ;)

- Finns på bloglovin om intresse finns! ...målar gärna efter önskemål också!! :D



Ha en kanondag!

2011-07-04 @ 11:03:54
URL: http://liinanonstop.blogg.se/
Postat av: frida boström

Hej! Vad kul att du hittade till min sida igår. Visst är dom bara för söta de virkade skorna. Dom är inte så himla svåra att göra. Men allt som man kan är ju inte svårt? ellerhur? Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men de är kanske inget bra nybörjarprojekt : ) Ha en fortsatt toppen måndag

Hälsningar från mig

2011-07-04 @ 20:01:06
URL: http://altdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0