Gubben



Kommer ni ihåg denna bruna gubben ?



Tänk för JAG har målat den vit och inte precious ;)
Fick sitt sista lager med vitt färg igår och står nu i fönstret i trappavsatsen och ser alldeles glänsande och gullig ut :P





Tror detta va en engångsföretelse för jag höll på att måla ramen tog han över och klaga på att ja gjorde fel ;)

Pg.a den kvalmiga värmen har jag hållt på många projekt först greja vi med rotviks fönstret



Precious skrapa o ja leta spik





Men det blev så jäkla varmt och stå i solen så vi fick gå in men det va varmt inne oxså vi åkte och köpte glass.. på vägen dit så stannade jag till hos Kärstin på  Hobbykällarn .
Behövde lite pappersark och lite rådgivning till innehållet till ramen som numera ä vit.
fick några sidor ur gammal bok hon hade så snällt.. =)
Är inte riktigt klar med tavlan  men vill ni se hur lång jag har kommit så går det bra att gilla  Skokartongens facebook sida så finns det bilder där =)

När jag ska lägga mej ikväll så väntar detta på mej =)



Men först Sommar med Ernst

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: anette borg

Hej vad kul med en ny bekantskap, jag följer dig med:)

Så vi ses igen Kramkram / Nettan

2011-07-28 @ 21:41:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Hej! Tack, jag kollade nyss upp det. Tyvärr finns ingen butik nära mig (alls) med de har en hemsida med webshop :) kram!

2011-07-28 @ 23:07:51
URL: http://malinelviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0