Kakfat



Rosa rummet stod ju på schemat idag att göra iordning.. passande efter vädret var dåligt och lite skönare temperatur på övervåningen. Allt var perfekt..

Men när jag gick förbi byrån i hallen och såg röran i köket så fastnade jag där.
Köpte ju ett kakfat i silver på erikshjälpen som jag inte hittat plats för än och den bruna gubben..
Efter många prövande, flytta hit o lite dit, fram med en annan sak och bort med  en annan så  ä jag ändå väldigt nöjd med hur saker och ting blev.

Det stora ljusfatet som stod på byrån ä ja väldigt trött på så det va tvungen bort och det gjorde ju rum för kakfatet !!





Hos Ediths fanns det ett stort vitt ljuvligt kakfat som hade ett långt vitt pärlhansband hängandes ner.
Detta fick bli min variant =)





Kakformarna högst upp är loppisfynd

Älskade vita virkade duken ;)



Den lilla madonna fick flytta från vardagsrummet. Ville ha nått som var " snett " på sidan och då passade den bäst



Så det rosa rummet är kvar att checka av listan :/
Har haft en relativt skaplig dag idag, vaknade med ont men medicinerna kickade in som tur var.

Fått en knäpp på näsan och självförtroende fick sej en liten törn ang detta med bloggeriet idag.
Tycker ju det ä så otroligt roligt att blogga och det har på många sätt blivit min ventil.
Ännu roligare är det ju att mellan 100-200 personer besöker Skokartongen varje dag. Inbillade mej då och hoppas fortfarande att besökarna tycker det är roligt att följa oss och uppskattar det som jag grejar med och kommer därför tillbaka. 
 Och inte bara besöker bloggen i elak nyfikenhet. 

Men nu tar jag ett steg tillbaka och om besöksstastistiken sjunker och ingen gillar skokartongen på facebook så är det ok för jag bloggar för min skull och ingen annans. 
  Men om andra sidan några väljer att besöka bloggen/kommentera/gilla för att dom gillar det läser och ser är det givetvis toppen och jättekul..
Äsch, nu svamlar jag bara, hoppas ni förstår vad jag menar =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: vicki

Ska du sluta blogga?

Postat av: beciell

Ska jag klippa mig kort eller inte? 3e inlägget nedåt om du scrollar ned i min blogg.. :) Svara gärna, behöver smakråd...



Ps. ska vi följa varandra på bloglovin?

2011-07-24 @ 21:17:55
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: jennifer

var med i dagens blogg! :D<3

2011-07-24 @ 21:20:27
URL: http://jenniferhs.spotlife.se
Postat av: beciell

förstår hur du menar, lite victoria beckham style, men usch nej så kort vågar jag inte :)



följer dig nu!

2011-07-24 @ 21:34:14
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, det ska ja inte Vicki men jag blev lite ledsen när folk tog bort bloggen på bloglovin och inte gilla på facebook. Men de ä för mej som jag bloggar och inte för andra, så om folk inte gillar så ä deras problem, lite så menar jag !

2011-07-24 @ 21:40:24
Postat av: Isabelle

Jättefint! :) Jättesöta skyltar på hängaren! Var får du tag på dem? =)



Kram!

2011-07-24 @ 23:42:38
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag tror det är viktigt att man sätter upp varför man bloggar, de flesta gör ju det för sin egen skull. Tyvärr märker man ändå att många blir stressade och tappar blogglusten när de känner att bloggandet blir ett tvång, och det är ju helt fel.



Jag använder min blogg som en dagbok. 9 stadiga prenumeranter på Bloglovin är det jag har. Jag antar att jag är för alldaglig och för tråkig för att så många skall uppskatta den. Men det är MIN pysventil, som jag välkomnar folk att läsa om de har lust...

2011-07-26 @ 07:53:47
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0