Karott




Titta vad jag hittade på erikshjälpen idag, jag kastade mej över den för den stod underst på hyllan..
Visst, örat ä trasigt och det finns inget lock men jag tycker det ä absolut ljuvlig !!
Sånt gulligt blommigt mönster ä ja stöllig i =)
Har tänkt att ha den på köksbordet med någon gullig plantering i, hmmm.. nu ska det grönnas !!



Det blev ett kakfat och en kockum skål oxså, har ju det stora kockum byttan på framsidan..
Riktigt roliga fynd tycker jag !!

Det händer mycket i skokartongen just nu, det ska grejas här och där.
Igår så städade vi bort alla betongsaker och hängde upp nya skira vita gardiner
Perfekta för att ge skugga och mjuka upp allt det fura som ä på altanen





I den vita kanna blommar det rosor och lavendel från vickis trädgård =)



Doften av lavendel ä så mummigt och så några får oxså vara på brickan på vardagsrummet.
Silver, vitt o lila är så fint ihop tycker jag, dom färgerna har vi oxså på vårat bröllop





Förhoppningsvis om allt går bra så kommer det bli en ny  bloggdesign här ikväll.
Har tjuvtittat lite på den och är så imponerad av Julia som gjort den. !
Och det ä inte bara bloggen som fått nytt utseende, precious och jag har även diskuterat lite om nytt golv och tapeter i köket. =)
De ä bara prat än så länge, vi får se vart detta slutar.

KRAMAR från mej <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Vill tipsa om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

2011-07-06 @ 18:13:57
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0