Luktärter



Jag ä väldigt svag för små glas och flaskor och när jag hittar det på div loppisar eller på erikshjälpen i detta fallet så måste jag ha dom. Som tur ä brukar priset ligga på mellan 5-10 kr. =)
Så jag blev väldigt glad när jag hittade dessa två flaskorna i onsdags. Passade perfekt som vas för luktärterna som har en sån otroligt fin lila färg. De ä dom första som blommat i år och jag kände att ja tvungen att ta in dom.





Flaskorna står på en liten silverbricka som oxså va "tvungen " att följa med hem.
De va ett set med tre så detta va den största, gillar mönstret på dom väldigt mycket



Den minsta var precis lagom stor så ett litet glas fick plats och en liten skyddsängel :D




och dom i sin tur var precis lagom att passa under den nya kupan



Detta ä mitt första tidsinställda inlägg, mår inte hundra ikväll och tänkte därför prova,
hoppas det funkar och att jag mår bra imorrn o får sova inatt.
Hoppas ni andra har en toppendag =)

Stora Kramar


Kommentarer
Postat av: Therése

Har också dille på glas...har fått ihop massa vaser och flaskor. Och så kom jag ju på att vi använder oss av små glasflaskor på jobbet varje dag, som vi har mediciner i...så sådana har jag sparat på jobbet, perfekt =)

2011-07-29 @ 11:41:51
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Vad fint det blev! Nu blev jag också sugen på några likande småflaskor med en blomkvist i :)



Puss o kram min fina vän!

2011-07-29 @ 12:14:47
URL: http://hosediths.blogspot.com
Postat av: martina Josefsson

Hej vännen =) Jag hoppas att allt är bra med dig?

Ja jag är också svag för dessa flaskor och brickor =) Men det är ju så otroligt vackert =)

Här hemma har bloggandet legat på vila några dagar nu när vi äntligen fick chansen att måla om vårat hus Vitt.

Så nu är vi äntligen klara och ute regnar det idag så då passa jag på att besöka er andra fina människor =). Jag hoppas att du får en underbar helg och att du är rädd om dig tills vi hörs igen Kram Tina

2011-07-29 @ 14:19:28
URL: http://vackramagnolia.blogspot.com
Postat av: Hobbykällaren

Nej men snälla, krya på dig snabbt!!

Kram Kerstin

2011-07-29 @ 17:28:32
URL: http://hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0