Ros





Så här såg det ut när jag greja i köket på förmiddagen, vardagslyx de luxe för mej iaf, doftljus och gulliga arrangemang.
Det växer en stor klängros på våran altan på framsidan och jag har inte kunnat låta den va.
Det har vart mycket blommor på sistonde och nu blir det lite till ;)

Rosorna ä överallt, på diskbänken i små skålar köpta för en liten peng på loppis
Är stöllig i lukten av dom doftljusen, doftar av en blandning mellan vanilj, lavendel, liljekonvalj =)



Dom finns även på hyllan i dom små snapsglasen



Blev så glad när dom hade fått in små murgrönor hos min ica affär igen, köpte en såklart till dom krukorna jag köpte i förra veckan.
Det börjar fylla på sej med saker och blommor till månbordet, nu ä det bara bordet som ska målas men just nu ä det lite skomakarns barn hos oss..



Ja, ni ser rätt, det ä den gamla spetsgardinen från ikea som fyller ut krukan. Den jädra gardinen har hundra liv och funktioner =)



Blompinnen är ifrån ediths

Mina planer för resten av eftermiddagen innan jag ska med syster yster till sjukan är att bläddra i nya lantliv och snosa i nacken på det mest värdefulla jag har Herr Alfie <3


KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Shopping

Väldigt fint! :)

2011-07-01 @ 15:20:29
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vilka fina växter! :)



Sv: Tusen tack, vad glad jag blir!



Kramar!



2011-07-01 @ 16:17:27
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Vita Hemligheter

Så fint med ljusen och rosorna, sånt piggar upp blommor har en fantastisk effekt tycker jag!

Ha det fint!

Kram Emma

2011-07-01 @ 20:03:06
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0