Tavlan



Blev så inspirerad av ett gammalt nummer av jeanne'darc living magazine där dom hade gjort en tavla av gamla spetsar och massa knappar.
En sån vill jag ha !

Hittade en gammal ram på erikshjälpen som jag  egentligen tyckte va lite för stor men ramen va så himla fin o den blev ännu finare vit. 
Fick som jag skrev i tidigare inlägg hjälp av Kerstin 
och resultatet blev så här



Blev klar med den redan i går men ja ville ha nån dag o se om jag skulle/ville ändra på nått o ja tror att man ska gå på sin första känsla o därför får den va som den är.

Den numera vita ramen



Orginalet hade många mer knappar o såna där läskiga gammeldags barnbilder,
nej, bättre med vita spetsar



Tycker det ä så gulligt med texten längst ner
Den sofvande prinsessan i den förtrollande skogen =)



Tror tavlan kommer passa perfekt på den vita tavelramen som precious skruvade upp på fotoväggen  framför matsalsbordet.

Önskar er supermysig dag !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Vicki

Jättefin! Får bli en copy-cat på den tror ja ;-)

vart har du fått papperet ifrån???

Postat av: Emma

Hej vännen!

Underbar liten tavla, så fin! Gillar den lilla strofen längst ner, så sött. =)



kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

2011-07-30 @ 20:55:13
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Åh så fint! :)



Kram!

2011-07-30 @ 22:17:23
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0