X



Det fick bli en lång vila i soffan när jag kom hem, va väldigt sliten, tror det ä medicinerna som spökar.
Så det fick bli några avsnitt av första säsongen av Solsidan, va roligt det är
Älskar Mia Skäringer, hade chansen att se henne i våras men jag va för dålig att följa med =(

Hade egentligen tänkt att ordna lite i rosa rummet nu ikväll men det blev inget av nått..
Lyckades dock placera ut det nya X:et och koppen med fat =)


Ursäkta det hemska bildkvalitén, kan lätt bocka av fotograf som yrken jag aldrig kommer bli :/

X:et fick stå lite " gömt " på handdukshyllan i hallen



Eftersom överlevnadstiden på rosen ä minimal så fick lyktorna i köksfönstret flytta på sej.
Det blir att njuta och uppskatta den fina så mycket som möjligt =)





Nu ska jag lägga mej o kolla på Trauma på tv4fakta.
o bli påmind på hur mycket jag saknar jobbet egentligen, inte för min arbetsplats liknar den på tvn.
Men de ä en sjukhusmiljö, patienter och arbetskamrater.
Åhh vad jag saknar jobbet och mina underbara arbetskamrater :/

Natti Natti o Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt du har hemma :)

2011-07-25 @ 10:15:38
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0