Blåklockor



Följde med mamma ut med hundarna för att gå och plocka blommor. Men vita lupiner äro icke att hitta här hos oss iaf. Tråkigt..
Förrutom en äcklig lång huggorm som gjorde att ja skrek o sprang så det skallra i husen så plockade jag några blåklockor.
Just blåklockor har en speciell plats hos mej iaf för vi hade dom längs kyrkogången när vi gifte oss.
Blåklocka o vita rosor, allt för matcha färgschemat ;)



Här kommer vi



Varann blåklocka/ros o ljus..
Jag tycker om allt som påminner mej om vårat bröllop för då får jag världens bästa känsla i kroppen.
Exakt samma känsla som jag hade för snart två år sen. Det ä en känsla som inte går att beskriva, den måste helt enkelt upplevas.. =)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0