Blommor



Usch vilket dåligt väder det var igår kväll och dåligt på tv..
Då passade jag på att greja ute på altanen och planterade blommorna som jag köpte igår tillsammans med ocka.
Hittade en lykta i källarn som jag hade glömt att jag hade, den hjälpte precious mej att hänga upp och det hjärtat som jag köpte igår.
Va tvungen att tända lyktan oxså, ä ju så mysigt med levande ljus.
Så här såg det ut hos oss igår kväll





Pallen från erikshjälpen fick äntligen sin plats, den kommer förhoppningsvis bli vit till helgen



Urnan är även den ett gammalt loppisfynd som blivit vit och fått en spetskant



Börjar bli väldigt nöjd med shabbyhörnan på altanen, den har allt som jag tycker om, vitt, spets, lite slitet och naggat i kanterna och blommor.



På andra sidan av altanen har vi haft två amplar som stått tomma länge för jag har inte hittat silverfall till vettiga priser och igår gav jag upp, har letat överallt men nej.. Så jag köpte två stycken på domus.. dubbelt så dyra som dom jag köpte ifjol. Men förhoppningsvis är dom fina ändå in till hösten som dom ifjol.





Hoppas på en bra dag idag, desamma önskar ja er =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Vad roligt att du gillar mina tegelpannor, tycker själv om dem och pryder mitt hem med dem både inne och ute!

Priset för dem (exempelvis den i inlägget)är 199kr+frakt, som brukar hamna runt 50-80kr beroende på vikten när den är packad och klar. Det är inga problem att frakta har fraktat så många och det har aldrig varit några problem!

Önskemål om egen text går oxå bra och jag gör även mindre pannor. Självklart får man se bild innan man bestämmer sig!

Hör av dig igen om du är intresserad eller maila mig på:[email protected]



Ha det gott!

Kram Emma

2011-06-10 @ 19:04:00
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0