Byrå III



Så idag var dags för läkarbesök hos magtarm som informerade mej om att de hade fått sahlgrenska remissvar om att de rekommenderade ytterligare en ERCP där dom skulle öppna ytterligare i gallgången.
Problemet är att där går många artärer som bland annat försörjer bukspottskörteln och delar av levern.. o råkar kirurgerna kommer åt en sådan artär blir det akut op och förflyttning till Sahlgrenska.
Så frågan är om kirurgerna här vill öppna här eller om operationen ska ske i Göteborg.
Så nu väntar jag på att få komma till min kirurg Joen Ståhlbröst och diskutera detta, väntar samtidigt på att komma till smärtkliniken och se vad dom kan tillföra.
Sjukskrivningen blev såklart förlängd.. hej o hå..
Den enda roliga med att komma till CSK var och träffa lite arbetskamrater, ni såg väll vilka fina blommor jag fick..
Efter denna otroligt deppiga förmiddagen var det en fröjd och komma till Jessica och Ediths.
Hon hade massa roliga grejer idag och det följde med några saker hem.. inte alla dock.. men vore jag gjord av pengar skulle jag ha köpt detta oxså =)

Stora ljuvliga lyktor



Små fina lyktor och ljushållare



 o mina favoriter



Vad följde dock hem ?
Jo, möbeltexten som jag längtat såå efter..





Tack förresten för alla kommenterar på förra inlägget. Som ni ser valde jag att ha blomman men till hösten kommer nog lampa fram.
Tycker texten var pricken över i:et för byrå.

Älskar ju zink/ljushus och när jag såg dessa blev jag så glad =)



Nu står det ett vit på hyllan :D





Och det sista som följde med hem ä den emaljskylt vars färger gjorde att den passar perfekt i köket som faktiskt inte är helt vitt ;)
 





Nu är det slut med grejing för idag, det blir soffläge för mej nu.
Glöm ej att besöka Ediths webshop eller själva butiken om ni är intresserad av lyktorna =)
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Evelina

söt blogg :)

2011-06-21 @ 20:14:39
URL: http://envisgeting.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jättesnyggt!

2011-06-21 @ 20:16:14
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Kerstin Hobbykällaren

Så fiint ni har det!! Hoppas du får bra besked vid läkarbesöket!!

Kram Kerstin

2011-06-21 @ 20:25:16
URL: http://hobbykallarenblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0