Byrå



Igår fick jag för mej att rensa lite ur garderoben och hittade ett par leggings från Gina som jag köpte på rean ifjol.. o eftersom dom var på rean så provade jag dom aldrig och när jag kom hem o skulle prova blev jag så ledsen. Dom var alldeles för trånga, fick dom inte ens över låren.
Så dom har legat längst bak i garderoben
Men igår fick jag för mej att prova dom innan jag skulle slänga dom och dom passade !!
Va förvånad jag blev o glad förstås..

Här ä beviset =)



Va gillar ni mina strumpor ? ;) haha

Känner mej inte helt bra idag och då passar det perfekt o leta efter inspiration till det lilla bordet som jag hoppas vi kan göra färdigt idag =)








Alla bilder kommer ifrån google bild sök

Hoppas jag kan visa er ikväll om det blir bra =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va smal du har blitt, måste ha gå ner mer än 20 kg nu Anna.. ser fram emot resultatet av byrån, blir nog lika snyggt som vanligt. Stor kram

2011-06-20 @ 15:29:13
URL: http://linda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0