Examen



Idag har min älskade lillebror gått ur nian. Han hade tydligen uttryckt att han inte ville ha något uppblåstbar djur påhängt eller nått annat stort elände.. Men då tänkte jag, då får han nått att hålla i och nått på huvudet.
O resultatet blev så här =)



En grön hatt och svärd i skumgummi !
Såklart fick mycket annat påhängt och blommor..
Här ä mormors tur 



Jag hade premiär för min nya blommiga långklänning



Precious ser lagom road hahah
Sen var det dags o åka traktor så klart !!



Det skulle ju bjudas på kaffe o fika efteråt så jag hjälpte mamma o duka..
i shabbystil såklart med fina servetter, cylindrar med flytljus o blommor..
Men ä väldigt trött nu efter ha grejat i stort sett hela dagen
Men ä väldigt stolt över min lillebror =) <3



Det roliga ä att vi har amerikanska släktingar på besök och det lustiga är att jag vet vill säga i huvudet men när ja ska säga det då tar det stopp.. jaja, det gick ganska bra...
Nu säger jag natti och tar nya tag imorrn

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0