Förmiddag





Här har jag spenderat förmiddagen förrutom den timmen som jag var med syster yster som har fått streptokocker, stackars henne =(



solskydd, snusdosa och bingo rimers bok va givna.
Härligt med sol, älskar hur det riktigt bränner i skinnet. Som synd är kan jag inte sätta där länge, annars blir jag som en kräfta. Men behövde lite sol och värme för att lindra gårdagens elände.

Det ä varmt idag och Signe håller till som vanligt vid sina älskade gardiner ;)



Innan jag tog plats i solstolen la jag ut gjutna bladet, det kan tyvärr inte vara nått fågelbad för det är för grunt gjutet men det passade bra i shabby hörnet





Hittade nått kul när jag grejade i hörnet

Första mogna gubben för i år =)



Nu måste jag greja här, väntar ett viktigt samtal i eftermiddag, berättar mer när jag vet mer ;)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Loppisliv

En bra bok i solstolen, det är sommar det :-) Härligt!! Ha det gott i sommarvärmen, kram Paula

2011-06-29 @ 17:15:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0